25agustos cildiyeye gidiceksin benim baya oluyo baya içini oymuştu kalbimide oymuştu köküne kadar temizlenmesi gerekiyor yoksa tekrar edebiliyor o bantlarda veya asit falan kökünü temizlemiyor sadece kısa süreli iyileştiriyor çok korkuyorum diyorsan radyo frekans yöntemi var lokal anestezi oluyo onda ısı yöntemiiyle kökü temizliyor o acısız oluyomuş bide nasırın ne derece ilerlemiş olduğuda önemli