Smyyy Kızlar benim dün tetanoz aşım vardı ve akşamında da progesteron iğnesi vurundum benimle aynı durumda olan varmı birşey olmuşumdur
petitehatunn Smyyy progesteron iğnesi vurulanların ya da jel hap vb kullananların aşı olmadığını duymuştum. sanırım etkisini azaltıyormuş. Ama emin değilim bence doktoruna danışmalısın
mikano Smyyy iğneyi ne için kullanıyosun canım erken doğum riskin mi var bişey olcagını zannetmiyorum ben
Smyyy petitehatunn etkisi değilde şuanda bebeğime birşey olmasın korkusuna girdim doktoru da aramaya çekindim aslında
Smyyy mikano düşük tehlikem oldu da Allah korusun birşey olsa etkisini gösterir diye düşünüyorum bende inşallah daha sonra bebektede birşey çıkmasın da