anapanda12 canim bakma sen doktorlara benimde 24. Haftada 18 diye ölçüldü banada doğsa yasamaz falan dedi.bak evdeyim rapor aldim hic kalkmiyorum wc disinda 3 litre hatta daha fazla su içiyorum ayaklarimi yuksege atıyorum suan 29+2 yim geçen gun 16 mm düşmüştü 1cm de acilmam vardi ama inan ki bu sekilde beklerler bebekler.strest olmadan yatacaksin kesinlikle tedavisi bunun bu progestan fitilinj kullan pruloton da vurul tamam