Anlamadim sey burda kimse doktor degil , yok onemli degil yerlesme kanamasi demek sizin icin nekadar kolay , bende 2 ay once kahverengi akintim oldu ve dusuk yaptim , kimisinde normal kimisinde degil canim , o yuZdende git doktora icin rahat etsin, allah korusun sonra benim gibi pisman olma , allah sag salam kucagina almayi nasib etsin