Seymasel68 benim daha boş olan odadaki ıvır zıvırlar kaldırılıcak dolapçı gelip ölçü alıcak sonra badanacı gelicek sonra temizlikçi sonra mobilyası Oooff ooooff çok işim var ve ben sürekli yatayım sürekli uyuyayım istiyorum😞 Hastane çıkışı falan üşengeçlikten internetten sipariş ettim yani daha neredeyse hiçbirşey almadım. üstelik erkenden hazırlayıp ağırlaşınca yapamam diye düşünenlerdendim. 21+5’im ağırlaşmadan yapamıyorum🤣🤣🤣 bence bir 30 hafta olsun sonra yıka kaldır.