kbrMEVA doktorun ne diyosa öyle tabikide burda kimse senin ve bebeğin sürecini sağlığını durumunu bilemez.o yüzden doktorunla karar vermelisin. Çünkü bizde insanlar normaş doğuöu iyi olduğu için değil mahalle baskısına dönüştüğü için tavsiye ediyor. Çünkü sezeryan doğuranlar anne değil normal doğuranlar kahram muamelesi görüyor. İkinizde nasıl en sağlıklı olacaksanız öyle olsun inşallah ve bunu buraya değil doktoruna danış bence hoş şeyler konuşulmhyor sonra burda