Sis her yolu denedim. hamilelikte ne yapılabilirse herşeyi yaptım geçmemişti. en son acile gidip parolun serumunu aldım o gece çok güzel uyudum vallaa. boşuna üç beş parol içme geçmiyor. git acile hamile olduğunu söyle al parol serumunu rahatla bence.
Ben enseme ve omzuma bardak attırtmıştım o da çok hafifletmişti.