Sirius evet ilk başta 5. Haftada geçirdik sonra haftasını hatrlamiyrm ama 2 kere daha oldu ama ben ne zaman canımı sıksam üzülsem tartışsam o zaman oldu en son 15,16 gibi sanırım lekeden ziyade kanama oldu hemde pihtili dedim gitti sok oldum sonra progesta ilaç kullandım bu güne kadar daha bu hafta bıraktım ve 3 hafta o ilacın iğnesini vuruldum çok şükür geçti rabbim vermek isteyince herşey yolunu buluyo. Üzülmeyin tartışmayın yatın :)