Adnsrn Arkdaslar ben sadece bir defa teteanoz aşısı yaptırdım. İkinciyi yaptırmaya gittigimde geç kalmısız ikiyi yapmayalım. Birincisi korur. Zaten yaparsak sancın artar erken doğum riski olur dediler. Kimisi de hiç yaptırmamıs doktoru istememis. Şaşırdım kaldım valla
Adnsrn Sis 32 de çağırdı bikaç gün sonra gittim geç dedi. Zaten sen geç cagırdım dedim. Önemli degil artık dedi
feyzaa34 Adnsrn önemli degil artık ne demek ya iyimi onlar hem geç çağırıyor hemde önemli değil diyor