Ssraa Bu neden oluyor bilen yaşayan var mı? Ben çok kötü oluyorum sanki şekeriniz tansiyonunuz düşer kendinizi bıraksanız düşecek gibi olursunuz ya, öyle oluyor. Kalbim çarpıyor elim ayağım boşalıyor. Kalbimde sıkıntı var acaba ondan mıdır? Yoksa başka bir sebepten mi bilen yaşayan var mı
Elifsaadet Ssraa canım sıcak suda duş alma, ılık yap suyu, ondan oluyor, evde kimse yoksa kapı açık yıkan, buhar çıksın banyodan
Sevgikaya Banada aynısı oluyor su fazla sıcak ve uzun kalınca oluyor sebebini bilmiyorum yaşaması kötü bir durum
Ssraa Sevgikaya çok durmuyorum ki canım on dakika maksimum, fenalasıp apar topar kendimi dışarı atıyorum. Ilık suyla yıkanırım halbuki