Deryadeniz07 ben 7 haftalık gittiğimde bebek 2 hafta geriden geliyordu. Kese görünüyordu ama bebek yoktu. 2 hafta sonra bidaha gittim bebeği görebildik ama kalp atışını duymak için erken ben önermiyorum dedi onun yerine gösterebilirim atışları dedi gösterdi gördüm şükür. İlk kez 10 haftalıkken dinledim kalbini de. Kimi doktor acımasız konuşabiliyor bence sen buna fazla yoğunlaşıp bebeğini de kendini de yıpratma. Onlar bizimle çok güçlü çok kuvvetli bi bağ içerisinde. Pozitif düşün iyi olsun inşallah 🌸