Dgrm16 İlk kez dün gittim..Net bir hanım izlenimi verdi bana... Ayda bir kontrol..hadi hayırlısı... doğumu konuşmayı unutmuşum.(27.haftamdayin)). Gebe okulunun 1.dersine katılmayı düşünüyorum...siz nasılsınız. Okula başladınız mi::S