Esradgc benim eltim ebe canım Doğum hastanesinde çalışıyor aynen dediğin gibi pat diye söylüyorlar birde en kötüsünü konuşuyorlar bu arada 19 haftalık hamileyim detaylı utrasyona girdim ben ağlıyorum dr diyorki ağlama göremiyorum ama ne olursa olsun ben o sentezi yaptırmayacağım sağlam olan çocuk bile sakat kalabiliyor düşükte oluyor