Senayerva Neler hissetmeye başladınız kızlar 11. Haftada ? Vücudunuzdaki değişiklikler ne oldu bebeğini hisseden varmı ?
Damlayakar Senayerva merhaba ben 11+5 oldum 🙏 mide yanmalarım çoğaldı qeceleri hep uyandırıyor beni daha şimdiden 😊 onun dışında bişey yok bebeği hissetmedim daha erken diye düşünüorum 🙈
Duygdmr Senayerva Peki göbeğiniz var mı yani hamile olduğu belli oluyor mu. Benim de bel ağrısı oluyor çok ayakta kaldığım zaman
smls19 Yarın 12 haftalık olcaz 11+6yız şuanda ben iki gündür baş ağrısı çekiyorum 11.hafta da sıklıkla oluyormuş kızlar sizde de var mı 🤕
Merve3 Bizde bugun 11haftaligiz mide yanmam basindan beri devam edior pazartesi doktora gidecgim konteole 11+3oluyoruz acaba kendisini gosterir mi artik ☺️12 haftada gorenleer var bizde baya heycanliyiz ☺️☺️🍋limonum o benim
Senayerva Duygdmr normaldir ama o bebek değil şişkinlik progestin hormonundan kaynaklı bebek daha kasıklarda cnm