Nurmom Akşam sezaryana alındım 26+2 gelen mucize kızım küvezde bende yatıyom oda nolur dua edin hayata tutunması devam etsin 🤲🏻🤲🏻😞
Srfn11 Nurmom Gunaydin oncelikle hayirli olsun gozunuz aydin😊🧿🙏🏻 Minik minnos icin dualar edicem Hemen toparlansin inslh🙏🏻🥰
kocisininprensesi Nurmom canım çok geçmiş olsun, dualarımız miniğin ve seninle, Rabbim tez zamanda sağlık versin🙏🏻
Merve20 Nurmom 24-25 haftalık doğan üçüzlerimiz vardı bundan 3 yıl önce.. şimdi üçü de 3 yaşında ve o kadar sağlıklı akıllılar ki 🥰 doktorlar bir tanesi yaşamaz dediler ama üçü de bıcır gıcır maşaallah. Ümidinizi kesmeyin Allahımm kavuştursun inşaallah 🌸
Mom89 Nurmom allah sama bağışlasın korkma onlar mucize kuzum mucize 💜rabbim yardımcınız olsun çok örnek var iyi olcak bende 25+3- doğum yaptım çok şükür evdeyiz şuan 5 aylık sende dua et ben hep dua sabir ve inandım oldu sende inan 💜💜🤗iyi olcak inşallah
Esrayusuf Nurmom kuzum hergün 41 Fatiha okuman Laz'ım sen lohusa olduğundan eşin okusun inş çok güzel şeyler olacak ve 7 tane inşirah süresi okuyun hergün eşin okusun Allahım evladınızı size bağışlasın 😢😢😢
Kahramanlar Allah yardımcın olsun canım inşallah sağlıkla çıkar annesi dua edeceğim sende bize dua et ne olur benimde en büyük korkum erken doğum yürüyemez oldum oturunca ağrım oluyor 30 haftalık olduk dr bana op yapmazsak erken doğum kaçınılmaz dedi Çarşamba günü operasyon olacak bir ihtimal doğumuda başlatabilir bu op dedi hayırlısı
Nisansimge Nurmom Allahım bu mübarek cuma günün yüzü suyu hürmetine yardımcınız olsun bebeğinizi size bağışlasın sağlıkla 🤲💚
Nurmom Hepinize çokk teşekkür ederim güzel düşünceniz dualarınız için neden doğuma alındım suyum bitti enfeksiyon bAnA bulaşabilir diye zaten 2 haftadır hastanede yatıyodum bu saat kAdar zaman kazandık bebek için şuan küvezde 500 gram benimde ağrılarm var normal olarak yatıyorum dualarınız eksik etmeyin
Betul2009 Nurmom bende suan 26+5 Doğum yapsam şuan seninle aynı olurduk rabbim bebeğini sana bağışlasın iyi olucak inşallah 🤲🏻