Esrayusuf doktoruma yaZdım kuzum dikkat et hemşire yardımı al dedi bu zamana kadar hep göbekten yaptım rahattı ama yer kalmadı artık doktor zayıf olduğun için göbekten yap demişti zayıf olunca kasa geliyormuş denk 😞çok canım yanıyor ceviz kadar şişmiş iğneyi vurduğum yer insAllah iğne fayda etmiştir boşa gitmemiştir