AyEr memnunmusunuz?benim arkadasim da heyner aldi n11 den,sonra kurulumu biraz zor oldu arkadasimin esi basardi kurdu.Tahtası cok iyi gelmedi bana inceledigimde ama fiyatina gore basarili bir urun icinde yatagi falan hersey geliyor resmen yatagi 400 tlye falan almis gibi oldu hatta daha uygun.