Kumral Merhaba bayanlar nasıl gdıyor kac kılo aldnz smdıye kdr agustos bebeklerının cinsiyetı genelde kız ckıor sizinkilerin cinsiyetı ne😊
Series26 Kumral 18+2 19 sayılırmı ☺️☺️☺️ 1.5 kilo aldım bizimde erkek dedi agustos erkek dolu gibi ama forumda yazanlara göre %70 erkek diyor ☺️☺️☺️
Basak2382 Öncelikle günaydın rabbim olmayana versin hemislerimizde saglikla kucağınıza almayı nasip etsin Bizde varız 19+3 ikiz bebeklerim bende 45 kiloyla hamile kaldım şuan 50 kiloyum bebeklerimin biri 250 gram biri 260 gram tek yumurta ikizleri ve cinsiyetimiz kız AYŞİN ELİF ❤️AYŞE MERYEM ❤️❤️❤️❤️
Trskn01 Denizroj merhaba ben 5+2 tim az önce kahverengi çok az bir leke geldi . Geçen gafta kese görünmüştü . İlk gebeliğimde düşük olmuştu . Kanamam kahverengi renginde . Doktorum parol iç bol su iç dinlen dedi . Devam eder mi sizce leke ?
Basak2382 Meryemakcayy Allah kucağına almayı nasip etsin canım haraketlerini nasıl hissediyorsun benimkiler de tek yumurta ikizi baya kuvvetler masallah
BSB Merhaba 19+2 günlüğüm 3 kilo aldım hafta başın da kontrole gidicem bakalım durum nedir :) Cinsiyet KIZ :D