Busraybars benim 4. Aydan itibaren oluo hızlı kilo alımı ödem ana sebebi oluomuş bide hamilelilte karpel tüneli sendromu die bi durum varmış.. yani aslında hamileliğin son aylarında çok normalmiş parmaklarda uyuş ma.. ama bende bi kaç gündür uyuşma accayip arttı ve yumruk yapınca bileğim acıo ben sinirsel bi durumdan şüpheliyim nörolojiye gidicem ve daha 23. Haftam erken bence