Arkadaslar merhaba benm iki bucuk yasinda bir kizim var ikinci cocuguma hamileyim ve gunum doldu ama ilkini normal yaptim ve cok zor gecti ikincisinde normalmi sezeryanmi yapsam kararsizim bir daha normal yapacak cesaretim yok sezeryan yapan anneler cok zormuydu ?