Elff111 Benimde hamilelikte cıktı canım 5 küsürdü bu çok öenmli bir konu bebegin beyin gelişimiyle alakaşı onun için saati saatine aç karnında sabahları düzenli kullanman gerek yoksa bir gün unuttun bile yükseliyor buna dikkkat et gebeligimin en başından beri kullandım şuan 8 aylım olduk ondan düzenli kullan kardeşim :) alarm kur yoksa u utursun