kbrhsyn geçmiş olsun. Benim bebeğim de erken doğdu aynı durumdan dolayı bir hafta küvezde kaldı. İki gün solunum desteği verildi ama çok bitkindi bu yüzden bir hafta sonra kavuştuk. Zor elbet insanın aklı da yüreği de onunla kalıyor ancak toparlanmaya çalışın, o geldiğinde annesi iyi olsun ☺️