prensannesi1661 kızlar doktorum nst den baktı sancin var dedi ama alttan muayne etti yatış yapmadi açılma yok diye aradan 2 gün sonra ben bel ağrısıyla acilden gittim nts yaptılar sonra alttan bir daha baktılar beni birden doğumhaneye aldılar 6 saat nts de kaldım serum falan taktılar sonra servis odasına indirdiler 2 gün orda kaldım bebeğe ciğer geliştirici yaptılar çok korktum hemşirelere soruyorum erken doğum mu diye bilmiyoruz diyolar doktor da gelmedi hiç yanima sonra esimin imzasıyla çıktık hastaneden çünkü agrım falan yoktu eve geldim bel agrım var karnım taş gibi oluyor arada iç çamaşırım da ıslaklık hissediyorum karnım iyice assagi düştü böyle yaşayıp doğum yapan varmi bebeğim 34+6 günlük ve 2800 kilo bişey diyin lütfen
senasilayildiz prensannesi1661 canım bu dediklerini ben 30. Haftada erken doğum olarak yaşadım yani doğum riski diyim ciğer geliştirici serum fitil ve magnezyum kullandım hala devam ediyorsa gitmelisin bekleme bence 🤷🏻♀️
prensannesi1661 Selvis evet gelmedi şuan bile karnım o kadar sertki bebek çok hareketli şuan sürekli idrara çıkasım geliyor bebek hareket ettikçe kalçalarim belim ağrıyor çok tuaf şeyler hissediyorum korkuyorum da