Kızlar merhaba, biliyorsunuz şeker yüklemesine zararlı diyen de var değil diyen de. Bunu yaptırmak zorunlu mu? Kuzenim sadece açlık tokluk kan şekerine baktırmış doktoru iyi ki yaptırmamışsın demiş. Böyle yaptırsak yeterli olur mu acaba? Teşekkürler 💐