Zeynpaysimannesi Ayseymen bende hayat hastanesinde Doğum yapacam inşallah 2. Kez , hem fiyat uygun hem de doktorum çok iyi ☺️
Kbryns1682 Ayseymen hayat Hastanesi ne kadar dedi ben normalde Elazığ’da oturmuyorum ama Fethi beye muayene oluyorum mükemmel bi doktor zorunlu sezaryen olacak benim de
ozson Ben oraya gidiyorum ama hiç bilgim yok fiyatlar hakkında ... giriş ücreti ve kan test fiyatları evet pahalı cidden
Ayseymen ozson hayat daha uygun ben sezeryan düşündüğüm icin özele gidiyorum inan norma fikrim olsa devlette dogururdummm
Zeynpaysimannesi Kbryns1682 geçen yıl 1500 ₺ verdik bu yıl yeni binadalar muayene ücreti önceden 50 idi şimdi 75 olmuş Doğum ücreti bu yıl için sordum genel anestezi 1900 ₺ dediler
Ayseymen Kbryns1682 fark var yinede hayatta cem beyde çok iyi bn onda olucam allahin izniyle gun aldınız mı siz