Seren27 afraenes aynen neden bebeb isteyenler etiketi yaptin gebelik etiketi yapsana, biraz empati lütfen...
Krtlshllgl afraenes allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım. Sanırım yanlış etiket koydun. Bebek isteyenler yerine gebelik yapsan daha iyi 🌺
afraenes Seren27 empati yapın derken bende cok zor bi sürecten sonra cocuk sahibi oldum daha dogmadı ama nasipse olucam bilerek yapılmıs bise deil.
Seren27 afraenes kusura bakmada buradaki cogu kadin ayni sekilde, birde kendin soyluyorsun zor hamile kaldm diye, kalamayanlari düsun birde. Halada kendini bende zor kaldm diyerek savunuyosun.neyse Allah kucaginizada almayi nasip etsin inşallah.