Dilarataskent bu sorunun sorulması biraz saçma. Gebelik sürecini yaşayan sizsiniz, beden sizin karar sizin. Ben 2 sezeryan olmuş bi anne olarak sezeryanın keyfi olarak tercih edilmemesi kanısındayım. Çok klişe ama normal doğum gercekten çok sağlıklı. Korkmanız normal çünkü ne yaşayacğınızı bilmiyorsnjz. Kendinizi ne kadar iyi hazırlarsanız o kadar güzel bir doğumunuz olur