Elifsaadet neden istemiyorki? Bi önerisi var mı peki? Bende ismi belirlemiştim,hatta flört dönemimizde olur ya öyle konuşurken beraber belirlemiştik ama cinsiyeti öğrendik o olacak dimi dedim yok ya onu koymayalım falan deyince bende hemen bi soğudum isimden. Yani eş istemeyince bizim de içimize sinmiyor sanki değil mi😊 ama sonradan birden sen ne istiyorsan o olsun dedi, çünkü başka bi isim sunamadı ondan herhalde... bu arada düşündüğün iki isim de güzelmiş beğendim ama burda beğenen de beğenmeyen de olabilir😊 yine en doğrusu senin ve eşinin içine sinecek olanın olması... Kerem ismini daha çok beğendim👍🏻