Hildambxl Emsear ilkı 41+5de sunı sancıyla zor dogurdum ıkıncı 39+2de kendı sancım geldı dogurdum ıkıncı cok basıt oldu
Zuzu97 Emsear ilk 38+0 oldu ikinciside daha 33+3 haftalık hamileyim ama erken gelecek şimdiden adet sancısı gibi sancım var sabahtan beri geçmiyo görümcem doktora gidelim diyo ama ben biraz daha bekleyelim diyorum bakalım nolacak
Emsear Bulut74 Aysil Asni benimde ilk 40+1 sancıyla başlayıp sezeryanla sonuçlandı ikinci inşallah 39 u bekler
Emsear Aysil o kız olması çok güzel Allah sağlıklı evlatlar nasip etsin benimde ikinci erkek geliyor 36+4 olduk 😊
DemetDigesu Aysil 😱😱😱 sızın ıcın cok saglıklı bır durum degıl vucunuz daha dınlememıs hem bebek cok kucuk daha ıyı cesaret benım ılk ve son allahın ıznıyle bır tane yeter bu devırde
Aysil DemetDigesu farkındayım ama kendimi çok iyi hissediyoorum arka arkaya buyusunler istedim hayırlısı diyelim 😊
Anm ilk oglum 41 haftadan fazlaydı zar zor dogurtdular😂 şimdi 2 aylık hamileyim oda erkek gibi hesaplamayla tabi, bide surpriz çünkü daha oglum 8 aylık🤦🏻♀️
Emsear Anm ohh maşallah normal doğum galiba ben ikinciyi kendim istedim oğlum 2 buçuk yaşında 36 haftalık hamileyim buda erkek bakalım napıcaz ikiside yerinde duramıyor 😆😆
Emsear [bilinmeyen] ne güzel ben korkuyorum doktor erken doğum riskin var demedi ama 39 a kadar beklemek istiyorum zaten sezeryan olucam
Emsear Zuzu97 riskinmi vardı yoksa öylemi hissediyorsun benim gibi inşallah bekler bebişin ya daha erken benimde sancım var ama gitmiyorum pazartesi randevum 37 olucam o zmn