Sinem6193 Merhaba Hanımlar. Ben 8 haftalık hamileyim. Bu hafta doktora gittiğimde şeker hastası olduğumu söyledi glikozum 163 çıktı ve biraz endişelendim. Bu durumu yaşayan varsa yardım eder misiniz ? 😊😊😊