Panta Merhaba, bebeğim eylül sonunda doğacak ve şimdiden almam gerekenler listesi çok uzun... Her şey çok pahalı, şöyle bir baktığımda mutluluktan çok kaygı yaşıyorum alışveriş konusunda.. Düşündüm de belki bebeğinin küçülenlerini, ya da çoktan anaokuluna başlamış yavrusunun pusetini vs ihtiyacı olan yeni doğum yapacak annelere paslamak kötü bir fikir değil. Önerim, tıpkı indirimler için açılan forum gibi, bir yardımlaşma forumunun da açılması. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Pembepanter Panta dolap, Gardrops gibi uygulamalara bak derim canım😊 uygun fiyatlı ürünler çok denk geliyor💜 Sonuçta çok uzun giyilmeyen şeyler bunlar
Gizemburcuu Harika bi fikir bence ihtiyacı olan anne adayları faydalanır bence 👏🏻Ama bunu bile ben çocuğuma ikinci el giydirmem yeni doğan sonuçta hassas vb.cümleler ile sabote edenler olacaktır
Hamilelik10 Letgoyu deneyebilirsiniz burası olmazsa, çok güzel eşyaları ikinci el ordan çok daha uyguna temin ettik bizde 👍🏽👍🏽👍🏽
Reykzy Tutumlu anne uygulamasından uygun fiyata herşeyi alabilirsiniz daha önce burda bu denenmiş ama sanırım kötüye kullanılmış
Panta Çok teşekkürler yanıtlayan herkese.. Suistimale açık bir konu gerçekten, haklısınız. Tutumlu Anne güzel siteymiş, işime yarar gerçekten. 🤗💐