Ftmemne Merhaba hanımlar, şuan 7+2 hamileyim. 3.gebeliğim.bir kızım birde oğlum var. Bu sefer cinsiyeti doğumda öğrenmeye karar verdik. Varmı bizim gibi düşünen merak ediyorum. Daha heyecanlı olmaz mı 😂
seyma281015 Ftmemne İkisini de tatmışsın tabi o yüzden çok da merak etmiyorsun sanırım 😁 doğuma kadar doktorlar hiç söylemicek mi pat diye 🧐
Kurall Ftmemne bence doktorlar direk soyler mesela ben özele gidiyorum bazı testler için devlete hemen şıp diye söylüyorlar oğlun olacak diye yada oğlun şöyle böyle diye bence sana da doğuma pek sürpriz olmaz biri kesin söyler
Ftmemne Mervecckl bende şöyle düşündüm, ihtiyacı kadarını alırım ortak renklerde doğumdan sonrada bol bol alırım artık hangisi ise 😂😂
Lina3 Ya simdi nette siparis veriyon 3 gunegeliyor zaten iki.Cocugu var genel butun esyalari vardir yatak puset ne bileyim carsaf pike yastik bi kiyafet alacak cinsiyete gore beyazli kremli sade bir kac bir sey alir dogduktan sonrada kalanlari alir 😂😂
Aspenya44 Bence çok heycanlı.. Benim 2 kızım var şuan 3 e hamileyim inşallah oğlum olur hayırlıysa tabiki. Ben senin yerinde olsambende öyle yapardım