Tbrk Kizlar alan kullanan varmi? Veya soyle sorayim, cok ski ve saran bir yapisimi var? Cunku ben takintiliyim camasirimi dahi cok ski lastikli giyemiyorum. Alan elinde olan bilgi verebilir mi?
Ruken Tbrk ben almıştım fakat doktorum tavsiye etmemişti. S zattan olduğum için ameliyat yerimin hava alması gerektiğini söyledi. Bebek bezi kullandım ben de. Çok hafif sıkmıyor kullanışlı ama sezaryen olursanız kullanamazsınız gibi
Seydaeksi Tbrk sezaryen oldum ben iyi ki almışım çok rahat tı onu kullanmak yırtarak çıkıyor zaten hareket etmekte zorlanıyosun başka bişey kullanmak çok zor oluyor hasta bezi de taktılar ilk ama depend daha rahattı bi paketten iki tane arttı hastanede kullandım bitek ..bide en büyük boyunu aldım ben rahat edemem diye çok rahat oldu
Sclcrbn Yok canim hissetmiyosun bile dogum yaptiktan sonra ilk gunler onu kullandim cokta rahat ettim cok yumusak bir yapisi var bel kismida esnek oldugu icin sıkma yapmıyor
Tbrk Sclcrbn sagol canim. Lastikli ski gbi geldi banada. Bn cok takintiliyim ya afedersin kulotlarimin lastikleri skiyorsa onlari bile kenarlardan keserim😀 coraplariminda lastiklerini keserim. Ondan sordum😀
Sclcrbn Gzd Yeterli bir paket zaten.sonrasinda cok yogun bir kanama olmuyor sonrasi icinde ped kullanmak iyi cunku miktar azaldigi icin cok cabuk koku yapiyor
Sclcrbn Ruken herkeste farkli olabiliyor demekki sezeryan oldum ve kullandim hic bir sıkıntı yasatmadi aksine ilk zaman ped sezeryan dekisinin oldugu kisma denk gelebiliyor