Hhhsssaaa Bel ve kasık ağrısıyla doktora geldim sabah rahimde yumuşama ve nst de sancım çıktı yatışım yapıldı şimdilik durdurmaya çalışıyorlar asıl sorum rahimde yumuşama olduktan sonra hemen doğumu gerçekleşen var mı? 34 haftalığız henüz erken🤷🏼♀️
Maviyesil121212 Hhhsssaaa benim 10 gün önce çatı muayenesinde rahimde yumuşama var denildi hala bekliyorum Doğum falan olmadı sıkma canını iyi Düşün iyi olsun insallah
Mervecckl Hhhsssaaa benimde suyum geldi hastaneye gittim rahimde yumuşama var dediler doğum falan başlamayınca suni sancı verdiler hemen olmaz müdehale de ettilerse korkma
Derin6565 Allah yardımcın olsun hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin sıkma canını onun nasibi ne Zaman sa o zaman gelir dua et
Hhhsssaaa Mervecckl ayy inşallah canım henüz kilomuz da az olunca küveze falan koyarlar diye endişe ettim bende
Mervecckl Hhhsssaaa çok da zayıf değil canım ama merak etme 35. Hafta da sancıların var diye doktor beni doğuma alacaktı izin vermedim bir üç hafta daha gelmedi sonra da suni sancıyla zor doğurdum düşün yani😂 o zaman falan bebeğim iki kilocuktu
Mervecckl Hhhsssaaa içini ferah tut bu sıpalar yüreğimizi bir hoplatıyor arada🥰 sağol canım benim cümlemizin evlatlarını inşallah