edashh benimde sancim yoktu gittim günümden geciyo du vajinadan bir ilaç bıraktı yarim saat e ufak ufak başladı sancı 7 dk bir sonra 2 saat sonra 5 dk bir öyle eve geldim saat akşam üzeri 5 idi ertesi güne kadar dayandım cook zor du sabaha kadar tuvalet falan eşim birakmadi gideyim suni sancıya baglamasinlar dite sabah 7 artık normal dogum düşüncesi gitti sezeryan diye bağıriyrum sonra gittim 4 cm aciklik suni sancı bağladı onun sancısı aşiri yuksek doz normalle alakası yok saat 12 de kızımı kucağıma aldım ama eşim ve annem izin vermedi sezeryana