Gul0534 canim geçmiş olsun öncelikle ama bi doktora git benim kahverengi lekem az oluyordu ama birgun pembe geldi doktoruma sordum gel bi bakalim dedi ve karindan bakti bisey göremedi alttan bakinca kanama odağı oluştuğunu gördü kan uyuşmalıgimiz var eşimle igne vuruldum hemen pregostona basladim ihmal etmeden git ve alttam muayeneden korkma kanaman varsa karindan anlasilmaz bebegin daha küçük çünkü kötü bisey olsa doktorun nedeni yapsin ki bunu her ama ama ihmal etme git heleki uyuşmazlık varsa