noninoni Kızlar ıyı aksamlar Az önce wc ye gıttım tam emın degılım ama sankı kahverengı akıntı mı geldı yoksa benım herzaman kendı akıntım mı anlamadım peceteye sıldım hıc bırsey yoktu sızce korkmam mı lazım hıc tecrübem yok bu konuda ılk hamılelıgımmm🙏🏻
Zuhresule noninoni tahmin ediyorum o haftada alttan bakmazlar dusuk tehlikesi olmasın diye. Acile git bence ne olur ne olmaz. Bana da 9. Haftada olmustu progestan ilaç verdiler hemen
noninoni Snglfth Ozaman ben takıpte kalayım suan emın degılım sımdı gıderım bos yere hap verır bıde bana bekleyım en ıyısı canım sagol😘😘