Kızlar hamilelikten öncede cok burun tıkanıklıgı yasardım otrivine geçiriyodu bi tek doktorda onu 5günden fazla kullanmamam gerektigini söylemişti cok zararlıymıs bide bagımlılık yapıyor resmen.hamilelikte kullanmak hiç istemiyorm ama nefes alamıyorum resmen sinüzitim var.okyanus suyu aldk sıkıyorm tık yok su buharı yaptım yok.başka bir önerisi olan var mı😔