Mutluhamis Merhaba doktor bana kan hapı verdi bir haftadan fazla kullanamadım malesef bünyemi alt üst etti hem midemi bulandırdı hemde afedersiniz tuvalette sıkıntı yaşattı bende bıraktım doktorada söylemedim ısrarla kullanmamı isteyecek çünkü aynı yan etkileri kuzenimde yaşamış oda bırakmış bebeği çok sağlıklı çok şükür sizde yan etki yaptı mı???
Zlyh89 Mutluhamis bende kullanıyorum. Asırı kabız yaptı benide malesef bırakmak istedim olmadı sonunda doktorum duphalac surup verdide kurtuldum suanda rahat içiyorum
NesliArslan Mutluhamis canm ben heralde zehirlendim dedim acile kadar gittim öyle bir ilaç daha görmedm ömrümde acilden geldim direk çöpe attım 3 günde zor toparladı bünyem
Mutluhamis NesliArslan ciddi misiniz geçmiş olsun bende bir hafta zor kullandım sonunda bıraktım doktorum yazdıkça yenisini almadım eczaneden
Deletedmom197 NesliArslan ya ben sadece iki tane içmiştim ölecegim sandım ya tam bir hafta affedersiniz kustum nasıl bişeydi o ya 🙄🙄
Tekmile Canım portakal suyuyla içmeyi dene o zaman miden bulanmaz belki ben öyle yapıyorum. Kan değerlerine göre kullanmanı istiyordur doktorun ihmal etmemelisin, kuzeninin kan değerleri iyiymiş demekki.
Mutluhamis Tekmile benim midem zaten hassas yani midemi kötü yapmasa kabız yapıyor o yüzden bıraktım kuzeniminde değerleri düşüktü ama gündelik hayatı etkiliyor zaten bi ton ilaç kullanıyoruz enfeksiyon ilacı vs bu en kötüsü 😔
[silindi] Mutluhamis daha önce ben farklı bi kan ilacı kullanıyordum saglık ocagı bunu vermişti bende kabızlık degildi affedersiniz ishal yaptı kaç gundur kendime gelemiyorum
BusraOzhan Mutluhamis Bende aynı şekildeydim doktoruma söyledim gece yatmadan içiyorum şimdi. Etkileri azaldı çok şükür doktorunuza danışın bence.
NesliArslan Mutluhamis bana dedi yazarken mide bulantısı yapar diye ama ne kadar yapabilir dedim 😊 baya bir yapıyomuş denedim gördüm
Mutluhamis NesliArslan bana Söylememişti kullanan arkadaşlarım söylemişti gerçekten çok kötüymüş kendimi o ilaçsız daha iyi hissediyorum 😂
aarzucaa Çok önemli tatlım ama bu ya :( alternatifbi çözüm bulmaya çalış. C vitamini içeren bi içecekle alırsan emilimi yüksek olur. Arkadaşın dediği gibi gece yatmadan önce al. Evet kabızlık yapıyor ama bol su ve lifli gıda tüketerek biraz aşabilirsin bu sorunu emin ol hepimiz yaşıyoruz bunları, tuvalet konusunda ben de sıkıntı yaşıyrm ama sıkıcam dişimi napıyım
Mutluhamis aarzucaa açıkçası kullanmayı düşünmüyorum tekrar çok şükür bebeğimde bende iyiyiz ama doktoruma açıklıcam bunu tabi
Asiaygt gyno ferro sanol kullanıyorum ben de kabız yapıyo ve aç karnına içince mide bulandırıyo.. ben de bıraktım ama sonra tekrar başladım. doktoruma "bu ilaç sorun yapıyo değiştirsek" dedm "başka ilaç bu kadar etkili olmaz kan değerini yükseltmede" dedi.. devam ediyorum mecburen
Tgcealky Ben ikinci kutuma başladım ufacık bir sıkıntı yaşamadım şaşırdım okuyunca nasıl herkes aynı durumdan muzdarip 🤔
Mayasey Komfer fol kullanıyorum. Şurup gibi bişi, ufak cam şişelerde. Mide bulantısı yapmıyor ama kabızlık ara ara oluyor
Zlyh89 Serays sormayın valla neler neler yaptık denedik yok:( duphalac verdi sonunda bi tek o işe yaradı .resmen bağırsaklarım felç oldu:(