Pln1994 Merhaba güzel anne adayları alışverişe başlamadım henüz nasip olursa bu ay çıkmayı düşünüyoruz ilk gebeliğim tecrübesizim ne alacağımı bilemiyorum açıkcası çok çabuk büyüyor bebekler çok alma diyorlar 0-3 ya da daha büyük ayları için çıkmışken alayım mı yoksa ilk etapta hep yenidoğan alışverişi mi yapalım kararsız kaldım eşimde her zaman alışverişe çıkmaz yani biliyorum kendim ve bebek için hastane çantasına ne koymalıyım malum Antalya sıcak memleket fikirlerinizi bekliyorum tecrübeli anne adayları 🤗🙏🤗
Kahramanlar Birde bebişler çabuk büyüyor 0-3 az al çoğunlukla 3-6 al bebeğin kilolu da olabilir kilolu bebişlere 0-3 biraz küçük oluyor
Pln1994 Kahramanlar Evet canım öyle yapayım o zaman ee şimdi Antalya’da tam ısınma zamanı oluyor acaba giyebilir mi ki kuzum uzun kollu olsa sıfır kol almayayım mı kafam bi milyon 😅
Mayasey Pln1994 benim de haziran da nasipse. İzmir deyim. Yazın sıcak olur kısa kollu giyer diyordum annem bebekler üşür diyo 🙄 ilk zamanlar uzun da giydiricez galiba...
Pln1994 Mayasey Anladım teşekkür ederim sağolun öyle yaparız dediğiniz gibi inşallah sağasalim doğurmayı nasip etsin Allah’ım 🙏
Kahramanlar Yani çok abartmayacak şekilde tabikş uzun kollu yani teri emecek pamuklu penyeli bir kıyafet olur bebekler çok fazla yağlı olmadığı için üşüyorlar deri altına büyüdükçe yağ depoluyor o sebepten üşürler