bsrgz Arkadaşlar merhaba. Bel Fıtığı olanların epidural yaptiramadigini duydum henüz doktorumla konuşma fırsatımız olmadi haftamız küçük olduğundan. Bununla ilgili bi bilgisi olan var mı acaba?