Minnosizmmm Kızlar ya bir şey sormak istiyorum ben 10 gün önce kimyasal gebelik yaşadım kız kardeşimde hamileydi benden 1 hafta önce geliyordu ben 5 o 6 haftalıkti benim kanamam başladığı gün onunda bebeğinin kalbi durmuş konuşmadığımız için soramadım ama kanda pıhtılaşma bunlara sebep oluyor diye okudum kız kardeşi olup benzer durumları yasayan var mı? Doktorum 3 kere kayıp yaşamadan genetik test yapamayacaklarını söyledi kız kardeşimin de doktoruymuş meğer ama bana bilgi vermedi kardeşinde sorun olup sorunsuz gebelik yasayan veya tam tersi kendinde sorun olup kardeşi sorunsuz gebelik yasayan var mı? Hamile kalıp kaybetmekten korkuyorum resmen...
Mustafaveannesi Minnosizmmm benim ilk bebekte yaptilar pihtilasma var bende benim halamda ve kuzenimde de var onlar dusuk yapti bizde genetij
Ikraeso Minnosizmmm bnmde 2 kere.dusugum oldu pihtilasmadan üniversite hastanesine git orda yapiylar testi ona göre ilaç başlanır bazen genetik te olabiliyor dediler
Tekinnn Minnosizmmm canım ben ilk düşükte verdim. Normalde özel hastaneye gidiyorum doktor testi yaptır dedi. Bende devlet hastanesine gittim derdimi anlattım yapmadı ısrar ettim yaptırdım sonucun çıkmasına 2 hafta kaldı
Minnosizmmm ozgurhayalim yaa çok geçmiş olsun şuan hamile misiniz? Bide ailede böyle bise yaşayan var mı?
ozgurhayalim Minnosizmmm su an 5 aylik hamileyim. Ailemde böyle bir rahatsızlık yok. Bu sonradan da olabiliyor sanırım. Eşimin halası 3 kızı var ama ilk kızında kullanmamış. Sonra 1 düşük yapınca kan pıhtılaşması çıkmış. Diğer 2 kızında iğne kullanmis.
Ruhsuz Minnosizmmmrica ediyorum ben de 3 tane kaybettim malesef cnm su an iğne ve coraspın kullanıyorum
Minnosizmmm Mustafaveannesi ben direkt gidip yaptırmak istiyorum desem yaparlar mı yani yoksa doktorumun mu istemesi lazım?
Mustafaveannesi Minnosizmmm doktorum bana genetik bolumune git yaptir dedi herhangi bir kagit felan vermedi bende gittim durumu anlattim yaptilar esimden ve benden kan aldilar
Minnosizmmm Ikraeso çok geçmiş olsun canım benim bikere oldu özeldeki doktorda böyle bise istemedi 3 kere olması lazım dedi yani direkt gidip yaptırmak istesem yaparlar mı yoksa belli bi sayı gerekiyor mu?
Ikraeso Minnosizmmm hayır ünüversite ye gidersen direk söyle yaparlar devlet hastanesinde 3 den sonra yapılar