Ezgi0716 cok memnundum canim dort ay onun yanina gitdom hastane dogum fiyatlaro pahali oldugundan uzulerek devlet hastanesine gitdim.Allahdan ordaki doktorumda iydi.Koray Dumana gelince oldukca guleryuzlu hossohbet ic acici biri her soruyu iyi yanitliyo ve guzel anlatiyo hic dusunme git derim İnsAllah duserli olur kolay dogumlar dilerim canim .