Alyabebek Cucu aynen bende öyleyim kendi yaptığım yemeği yiyemiyorum ayrıca yemek de yiyemiyoruz artık😞 herşeyden tiksindim gibi sanki
Snur94 Cucu korkutmak gibi olmasın ama 7. Haftadan beri yeni bu hafta gittim evime sürekli annemde kayınvalidem de kaldım hala isteyerek gitmiyorum evime 12. Haftadayım demem o ki evde de kusuyorsun başka yerde de sadece yemek problemli olmuyor
Alyabebek Snur94 Evim kokmuyor ben mutfağa giremesem eşim yapıyor yemekleri Allah razı olsun şuan tek istediğim ayların geçmesi ve sağlıcakla bebeğimi kucağıma almayı istiyorum
DuyguAlalm Beni de bulantı çok yordu, ne zaman geçicek bilmiyorum. Hamilelik çok zormuş diyorum bu yüzden.
Aysundkl Alyabebek çok fazla kusuyorsan ve sıvı kaybın oluyırsa serumdan başka hiç bir şey iyi gelmiyor. Bünyeden bünyeye göre değişiyor bendede ilk haftalarda ayva ve soda bi nebze rahatlatıyordu. 15. Haftamdayım ve zofer kullanıyorum iki gün gözümü ancak öyle açabiliyorum
Alyabebek Aysundkl yarın doktora gideceğim inşallah iyi bi ilaç veya serum vs birşey der amin geçiyor mu serum sonrası
Aysundkl Alyabebek tam anlamıyla geçmiyor ama sana yemek yediriyor çıkarsanda kendine geliyorsun 2-3 gün
DuyguUysalBayraktar Eğer ilaç içemiyorsan serum takviyesi alabilirsin belki. Bende zofer ilaç kullanıyorum. Dayanılmaz olduğu zamanlardada acilde zofer serum taktırdım bi kaç kere. En azından 2 gün falan rahatlatıyor. Doktoruna yazdırabilirsin. Birde en yoğun olduğu haftalar 8 ve 12. Haftaları arasında. Allah yardımcımız olsun inş.
Cucu Dilekdmr sorma ya heryer herşey kokuyor yarını atlatayım yine annemlere gidicem başka çaresi yok
bynduru Alyabebek Merhaba sabahlari bir parca zancefil demleyip bi kac damla limon sık içmeyi dene.insallah gecer
Melody Biology26 Biology26 metpamit zararlı diye duydum ben hamile olmayan bile içmemeli dedi anestezici arkadaşım ve doktor teyzem ...canım doktorun mu verdi sana onu bana bi ilaç verdi bulantım için ama cok düşük başka istedim veremem olmaz dedi ??? Bi araştır da öle iç onu kötü diye duydum sadece söyliyim dedim doktorun verdiyse belki bildiği vardırda içimde kalmasın iyi ol ytrki 🌸
Biology26 Melody evet canım acilde tavsiye etmişlerdi sonra doktoruma sordum içebilirsin dedi doktorum biraz pimpirik aslında içme derdi diye düşünüyorum ama bilemedm şimdii. 12.haftada içmeye başladım zaten. 3 ay boyunca çektim birde kum döktüğüm için çıkarmalarım iyice arttı ve dayanamıyorum o yüzden başladım yoksa hiç ilaç içme taraftarı değilim bende senin doktorun hangi ilacı önerdi ve iyi geliyor mu?
MisKokulu Kızlar merak etmeyin 12. Haftama geldim geçti gitti, sadece koku hassasiyetim var..Gece gündüz kusmaktan kilo vermiştim,elimde poşetle geziyordum 🙁 Şimdi herşey geçip gitti.. Muhakkak serum alın o bana çok iyi geldi
Alyabebek Yarın söyleyeceğim inşallah yazar 🙏çok çok teşekkür ederim herkese 🙏 inşallah geçer inşallah
NurGurel Koku hassasiyeti cok kotu butun ev kokuyo yemek yapamiyorum yiyemiyorumda 11.hafta hala ayni hep bulanti birde halsizlik var cok bitsin artikkk😟
Melody Biology26 dramamine diye bi hap verdi ama hiç işe yaramıyor 🙁 gidince inat etcem başka versin çok kötü bişey bu bulantılar gercı baslarda daha kotuydum sımdınen azından enerjım geldı yemek yıyınce bulantım oluyo ama dısarda dolanıp hava alınca iyi oluyorum inşallah gecer her istediğimi korkmadan yemek istiyorummmm 🤩🤩🌸🌸🌸🌸
AydnKuyumcu 27 haftalığım 😢 hala kusuyorum yiyemiyorum 😢 hastanedede yattım halada yatıyorum serum bile artık fayda etmiyor 😢