meeese Sura2 ben de 36+1 im 3 gündür aynı sorun bende de var ama düzensiz olduğu için yakancı sancı deniliyor sanırım. Bence Doğum sancısı olsa anlarız 🤗
Aylinannesi Sura2 öyledir canım korkma ama git tabi doktora . Benim aynı süpermen hareketi gibi aynı anda sol taraf şaha kalkıyo birden sağ tarafta kolu bacagı😂 yamuk duruyo yani sonra iniyo😂
Btlblgn Sura2 hep bi yerde toplanmalar olabilir ama karnın hepsinin birden toplanıp sonra tekrar düzelmesi şeklinde olması Doğum sancısıymış doktorum öyle olursa hemen gel dedi
Drsnbyfatma Sura2 normal normal o kasılma 22 haftadan beri Canıma yetti şimdi 36 oldum en fazla doğar diyorum 🤣😍