Ay9217 Merhabalar ben yeni öğrendim hamile oldugumu idrar testinde çift çizgi kanda da pozitif cıktı beta da 724 cıktı kese gözükmedi ama hafif lekelenme görüyorum cok arastırdım dış gebelik ve düşük diyo tedirgin oldum yardımcı olursanız sevinirim 🌸
htcmuhammed Ay9217 bazilarinda leke normalmis Bende de oldu ama fazlasiyla dusuk tehlikm vardi dustu. 2. De dis gebelikti InsaAllah hayirli sonuclar alirsn ama kese icin erken
Ay9217 htcmuhammed rabbim korusun hersey bizim için ama insan böyle bi tedirgin oluyor.hakkımızda hayırlısı 🤲🏻