Haticecinar uzun uzun anlatıyım moral olsun benim de hatıram tazelensin 41 haftalıktım ne sancım ne suyum ne bişey hiç bişey Yoktu gittim çatı muayenesi normal olmaz dediler yarın 10 da gel dediler gittim Herşeyim hazır tabi geldiler lavman yaptılar önlük giydirdiler sedyeyle doğru ameliyathane ye o kapıya kadar eşim falan herkes vardı orda hepsi kaldı ben tek ıssız kordidor tın tın sedye sesi ödüm koptu allahım dedim ölmesem bari içeri girdim 10 buçuk gibiydi saat hemen doktor geldi serum tansiyon falan işte o şeyler takıldı belimden epidural vuruldu 10 saniye uyuştum zaten benle beraber 10 tane Doğum vardı bi yarım saat geçti bebek ağlaması sesi geldi hemşireyle muhabbet ediyorum tabi ben şarkı falan çalıyo ameliyathane de AA dedim yandaki kadın doğurdu bak dedim sancısı çoktu dedim bebeği bi kaldırdılar ki ben doğurmuşum 😂😂 sonra götürdüler giyinmeye ben başladım ne zaman bitçek ne zaman bitçek şakın götürmeyin falan dedim 12 gibi ben çıktım bebeği bekletmişler benimle beraber çıktı ameliyathaneden karşıdan tek girdim iki kişi çıkışımı hala unutmuyorum herkesin gözü yaşlı ama aynı zamanda herkes sevinçli hiçbirşeyim yok merak etmeyin dedim odama gittim akşam yemek saati yemek dağıtan kadınla koridorda yürüyordum herkes maşallah demişti 😄😄