Kuzeyinannesiii tansiyon takibi yap bence doktoruna da muhakkak danış ilk gebeliğim de benimde 30 da başlamıştı dinazor ayağı gibi ayaklarımda basladi ilk daha sonra ellerim yüzüm her yerim sisti meğer gebelik zehirlenmesi yaşıyormuşum 36 da sezeryan olmak zorun da kaldım bebeğimde beslenemedigi icin 1600 gr doğdu tek belirtim bi şişmelerdi 3 doktor anlamadı noldugunu olabilir dediler şükürler olsun bir doktor beni araştırmaya sevk etti bi gittim ki daha çıkamadım ertesi gün acil Doğuma alındım iste şimdi kimde görsem ayak el yüz şişmesi kendime olmuş gibi telaş ediyorum takip ettirmekte fayda var pesini bırakma iyice sor soruştur canim insallah Birseyinde yoktur rabbim şifa versin insallah