Tekinnn Kızlar 11 Mart’ta aşılama yaptırdım. Dün 16. Günümdü 157 çıktı beta değeri. Değere göre 4 haftalık adet tarihime ve bu programa göre 5 haftalık. Ne zaman doktora gitsem kese görünür ? Çok merak ediyorum. Bilgisi olanlar beni aydınlatabilir mi ?
deletedmom592 Tekinnn hayirli olsun kuzum. Degerin 2000 2500 lerde fln gozukur artisin duzenli olup olmadigini takip et ona gore gidersin. Saglikla kucagina al bizede dua et 💕💕
EsZe Tekinnn 2 günde bir değeri ölçtürün, 1500lerde vajinal yoldan, 3000-5000 civarında da karından görünüyo genelde
Tekinnn sevgitekes Çarşamba günü doktora gitsem en azından kesesi görünür mü acaba ay çok merak edici
sevgitekes Tekinnn belli olmaz cuma cumartesi görürsün hesabıma göre biraz daha sabret hiç goremezsen daha strese girersin dış gebelik mi diye bende öyle olmuştu
Tekinnn deletedmom592 ay inşallah bi kalbini duysaydım. Acaba bende geç döllenme falan olur mu ki aşılama ile oldu kafam da deli sorular 😂😂😂
sevgitekes Tekinnn nasıl heyecanlar onlar bilirim şükür geçti içim rahat bu sefer de her kontrole gidişte acaba kalbi atiyo mu diye telaş başlıyor😁🚼
Melisecmel Ben 8.haftada kalp atışlarını duydum valla kişiye göre değişio istersen haftaya git baktı bence pazartesi günü falan git
Tekinnn oldedi adetin geçince gel dedi ben test yaptım gitmiyorum şimdi kese göründü görünmedi dış gebelik mi yok şu bu moralimi bozmak istemiyorum.
oldedi Tekinnn benimde aynı şekilde adet geçince gel dedi. çarşamba gidin sizde bence. moralinizi bozmayın içinizi ferah tutun olumlu düşünün😊