Yasemindemirtas Sütüm zaten cok azdı. dün inanılmaz 20 lik diş agrısı cektim. Parol serum yapıldı kesmedi. En son dayanamadım iğne yapıldı. Ordaki hemsire 8 saat emzirme sonra sütü sağ at dedi. Bugün sütü sagdım 1 cay kasıgı kadar süt geldi tamamen gitti sütüm. Şimdi bebegim memede uyumak istiyo. Çektiginde az cok süt gelir. Acaba iğnedeki etki hala ordamıdır kızlar ?
Deletedmom352 Yasemindemirtas bir müddet daha emzirmeyin sütünüzü pompayla saatte bir sağıp dökebilirsiniz azalmaması açısından💞
Hllswm Ben hemşireyim Yapılan iğnenin yarılanma ömrüne baglı etkisinin geçip geçmediği bence emzirmeyin yine de siz bilirsiniz
Yasemindemirtas Deletedmom352 sagdım ama hiç gelmiyo damla damla biraz. Pompa mı iyi drğil acaba. Göğüslerim patladı :( Peki emerse cocuk için çok mu zararlı.
Yasemindemirtas Deletedmom352 sütümü sağdım 50 ml cıktı 2 göğüsten anca :( yeterli mi ? Daha sağmam lazım mı
Hllswm Semay sadece anne sütü alan bebeklerde 5gün yapmaması normal kabul edilebilir karnına ufak ufak masaj yapabilirsiniz